داشبورد خوشه‌بندی مشتریان

  • دمو آنلاین
  • سوالی دارید؟ میخواهید دمو ببینید؟
    برای جلسه آنلاین یا حضوری، فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • واحد
  • بازاریابی
  • سمت ها
  • مدیر بازاریابی، مدیر فروش، کارشناس بازاریابی، کارشناس فروش
  • سازگاری
  • تمام نرم افزارهای ERP، MIS و مالی

طبق آمارهای موجود، جذب مشتریان جدید در حدود 5 برایر حفظ مشتریان کنونی هزینه برای سازمان دارد. از این رو جفظ مشتریان در چرخه فروش اهمیت بالایی دارد.

خوشه بندی مشتریان بر اساس رفتار کمپین های بازاریابی برای حفظ مشتریان رو دو چندان میکند.

این داشبورد، به کمک الگوریتم های پیش رفته ماشین لرنینگ، مشتریان وفادار و یا مشتریانی که در حال حاضر در حال ترک شما هستند را شناسایی میکند تا شما با با انجام اقدامات لازم، آنها را جفظ و با به چرخه مشتریان خود بازگردانید.