با چشمانی باز مدیریت کنید

داشبوردهای فروش هرآنچه برای تصمیم‌گیری نیاز دارید در لحظه و به‌روز در اختیار شما قرار می‌دهد.

داشبوردهای فروش طراحی شده توسط متخصصان تیم ویترای به شما کمک می‌کند تا استراتژی‎‌ها و اهداف مورد نظر خود را به بهترین نحو برنامه‌ریزی، اجرا  و کنترل کنید. به طور مثال کاهش تقاضا و یا عملکرد فروش محصولات را به شما نشان داده و در نتیجه می‌توانید با تخصیص پروموشن‌های خاص برای محصول مذکور فروش را افزایش دهید. این تحلیل در مورد محصولات جدید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

علاوه بر این شناسایی انحرافات به شما کمک می‌کند تا تیم فروش را در مسیر درست هدایت کنید.

قابلیت فراخوانی اطلاعات از تمامی نرم‌افزارها

مهم نیست از چه نرم‌افزاری برای ثبت فاکتورهای فروش خود استفاده می‌کنید.

قابلیت دسترسی از تمامی دستگاه‌ها

در بالاترین سطح امنیت، از هر کجا و از هر دستگاهی به داشبوردها دسترسی دارید.

قابلیت شخصی‌سازی

محدودیتی وجود ندارد، داشبوردهای دلخواهتان را بسازید.

داشبورد فروش

آنچه در این داشبورد می‌بینید

در یک نگاه

در این داشبورد، مدیران و ذینفعان در یک صفحه نمایی کلی از وضعیت فروش شرکت خود به‌دست خواهند آورد. جزئیات فروش چند روز اخیر، وضعیت فروش نسبت به ماه گذشته، سال گذشته و یا ماه مشابه سال گذشته نمایش داده می‌شود. همچنین به صورت کلی علل افزایش یا کاهش فروش احتمالی به تفکیک برند، گروه مشتری و گروه کالا به نمایش گذاشته خواهد شد.

تحلیل سال جاری

به کمک این داشبورد شما می‌توانید به صورتی کاملا داینامیک در داده‌ها عمق بزنید تا علل اصلی افت یا افزایش فروش را شناسایی کنید.

در این داشبورد با انتخاب هر پارامتر، می‌توانید تاثیر سایر پارامترها را شناسایی کنید.

عملیاتی

این داشبورد برای مشاهده گزارشات ضربدری بین محصولات و فروشندگان طراحی شده است. به صورتی که می‌توان به راحتی بررسی کرد که چه گروه مشتریانی از کدام گروه کالا خرید بیشتر یا کمتری داشته‌اند.

مقایسه ادواری

در این داشبورد کاربر می‌تواند فروش هر دوره زمانی دلخواه را با هر دوره‌ دیگر مقایسه کند. این مقایسه را می‌توان به هر تفکیکی که لازم است(نظیر برند، گروه محصول، محصول، گروه مشتری، مشتری و غیره) به راحتی به‌دست آورد.

روندها

این قسمت، روندهای کلان سازمان به صورت سالانه و ماهانه به تفکیک برند، محصول، گروه مشتری و غیره را در اختیار مدیران قرار می‌دهد و برای به‌دست آوردن مسیر کلان حرکت فروش شرکت بسیار موثر است.

نمودار درختی

مزیت اصلی این صفحه، امکان بررسی آمار فروش، به هر تفکیکی که کاربر در حین استفاده می‌خواهد است.

این شروع ماجرا است

این گزاشات شروعی بر فرآیند داده‌محوری است. ما برای هر شرکت و بر حسب نیاز آن شرکت KPIها را طراحی و محاسبه می‌کنیم.

کافی است با ما تماس بگیرید تا شما را جهت بهبود کسب و کارتان همراهی کنیم.

یک قدم تا داده محوری فاصله دارید

کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.